«Градусні» рекомендації за Цельсієм для пива «Опілля»

27 листопада 1701 року народився відомий шведський науковець та дослідник Андерс Цельсій. Його винаходи безпосередньо пов’язані із правильним смаком пива.

Андерс Цельсій виріс у родині науковців. З наукою були пов’язані, як батько Андерса, так і обидва його діда. За своє життя науковець зробив багато. Проте широку відомість шведу приніс звичайний термометр із 100 градусною шкалою, яка сьогодні носить його ім’я. Адже більшість світу вимірює температуру саме “за Цельсієм”. Цікаво, що сам науковець вважав свій найбільший винахід іграшкою, або приладом, який показує “якою мірою теплішає чи холоднішає в кімнаті”. Сам винахід мав трохи іншу форму, до якої ми звикли тепер і діяв за іншим принципом. Зокрема Цельсій визначав “точку кипіння води” за 0 C°, а точку танення криги за 100 C°. Звичної форми термометр набув у 1744 році, коли його “перевернули”. За 0 C° взяли температуру танення льоду, а за 100 C° – температуру кипіння води. З тих часів цьому найбільшому винаходу Цельсія знайшли знайшли багато практичних застосувань у житті людини.

“Градуси Цельсія” безпосередньо стосуються і відчуття смаку пива. Щодо температури споживання пива загалом є кілька уставлених міфів, що так чи інакше пов’язані з розвитком технологій. Зокрема поширеною є думка, що пиво повинно бути якомога холоднішим, тоді воно, мовляв смакує найкраще. В окремих країнах, зокрема в Австралії, можна знайти пивні заклади де пиво подають мало не з кригою охолоджуючи його до 2 C°. Поширеною така практика була і у деяких регіонах США. Знавці ж стверджують просту істину — чим холоднішим є пиво, тим простіше зробити його “безсмаковим”. Холодна рідина блокує смакові рецептори і пиво тоді перетворюються на просто “холодний напій”. Він може освіжити, а от усі переливи смаку відчути не вдасться. Цю “безсмаковість” у Німеччині на початку 20-го століття використовували для не зовсім чесного бізнесу. Пиво робили холодним і розбавляли водою. Таким чином, можна було продати більше “напою”, який був подібним на пиво, але вже не зовсім пивом. Тож пиво потрібно вживати при “правильній” температурі, якщо є бажання не просто освіжитися, а дійсно насолодитися справжнім смаком.

Наведемо “градусні рекомендації” для різних сортів справді доброго українського пива від одного з цьогорічних переможців свята пива, торгової марки “Опілля”.

  • Світлі класичні лагери, до яких належить “Опілля Корифей”, “Опілля Жигулівське”, “Опілля Гайдамацьке”, “Опілля Класичне” – краще вживати охолодженим до 9 C°.
  • Легкі та “фруктові” “Опілля Біле” та “Опілля Пшеничне” традиційно вживають при охолодженим до 12 C°.
  • Темний лагер “Опілля Княже” – не варто охолоджувати нижче 10 C°, а краще споживати при температурі близько 12 C°. Більш міцніший “Опілля Портер” краще вживати при температурі 12-15 %.
  • Ну а “Опілля Фірмове”, сорт пива з особливо насиченим смаком, варто вживати при температурі 9-12,5C°. Вибір “температурного режиму” залежить від того, що переважає в даний конкретний момент, бажання відчути усі переливи справжнього смаку доброго пива, чи все ж бажання освіжитися.
  • Тож цими днями, коли Україну накрив циклон. Стало холодніше і землю притрусило снігом, є добра нагода поекспериментувати із смаковими відчуттями, користуючись винаходом Андерса Цельсія.

    Рассказать друзьям
    Вернуться назад
    «Градусні» рекомендації за Цельсієм для пива «Опілля»

    грн грн - 1 +
    Подарунок
    в кошику
    Живий Квас Опілля
    Живий Квас Опілля
    Живий Квас Опілля
    Доступно при замовленні від 500 грн
    Не хватає 500грн
    Подарунок
    в кошику
    Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
    Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
    Ель «Вишня» Літр Слабоалкогольний напій 5 °
    Доступно при замовленні від 750 грн
    Не хватає 750грн
    Подарунок
    в кошику
    Фірмовий Келих Опілля
    Фірмовий Келих Опілля
    Фірмовий Келих Опілля
    Доступно при замовленні від 1 500 грн
    Не хватає 1 500грн
    Отримайте подарунок!
    Вибирайте те, що подобається саме вам - а ми подаруємо
    > 1 500грн
    Вибрати
    > 750грн
    Вибрати
    > 500грн
    Вибрати
    Якщо витратите ще
    0грн
    ви отримаєте подарунок
    Швидко
    Час доставки замовлення за 45 хвилин

    Безкоштовна доставка
    Мінімальний сума замовлення 1500 грн.

    +38 (097) 324-46-68
    Доставка с 9.00 до 22.00
      Кошик
      Разом:
      грн
      Знижка %
      Увійдіть, щоб
      отримувати бонусні гривні
      Оформити замовлення
      Мінімальна сума замовлення 250грн
      Отримуйте бонусні гривні з кожного замовлення!
      Бонусними гривні можна повністю або частково оплатити замовлення.
      Щоб почати отримувати бонуси - вам необхідно зареєструватися!
      На вказану електронну пошту протягом декількох секунд прийде 4-значний код.
      Згода на обробку персональних даних
      Справжнім я, далі - «Суб'єкт Персональних Даних», на виконання вимог Федерального закону від 27.07.2006 р № 152-ФЗ «Про персональних даних» (зі змінами та доповненнями) вільно, своєю волею і в своєму інтересі даю свою згоду (Далі - «Доставка», юридична адреса: ) На обробку своїх персональних даних, зазначених при реєстрації шляхом заповнення веб-форми на сайті «Доставка» www.opillia.com.ua і його піддоменів *.www.opillia.com.ua (Далі - Сайт), що спрямовується (заповненої) з використанням Сайту.

      Під персональними даними я розумію будь-яку інформацію, що стосується до мене як до Суб'єкту Персональних Даних, в тому числі мої прізвище, ім'я, по батькові, адреса, контактні дані (телефон, електронна пошта, поштова адреса), фотографії, іншу іншу інформацію. Під обробкою персональних даних я розумію збір, систематизацію, накопичення, уточнення, оновлення, зміна, використання, поширення, передачу, в тому числі транскордонну, знеособлення, блокування, знищення, безстрокове зберігання), і будь-які інші дії (операції) з персональними даними.

      Обробка персональних даних суб'єкта персональних даних здійснюється виключно в цілях реєстрації суб'єкта персональних даних в базі даних «Доставка» з подальшим направленням Суб'єкту персональних даних майже х повідомлень і смс-повідомлень, в тому числі рекламного змісту, від «Доставка», його афілійованих осіб і / або субпідрядників, інформаційних і новинних розсилок та іншої інформації рекламно-новинного змісту.

      Датою видачі згоди на обробку персональних даних суб'єкта персональних даних є дата відправки реєстраційної веб-форми з Сайту «Доставка».

      Обробка персональних даних суб'єкта персональних даних може здійснюватися за допомогою засобів автоматизації та / або без використання засобів автоматизаци і відповідно до чинного законодавства РФ і внутрішніми положеннями «Доставка».

      «Доставка» приймає необхідні правові, організаційні та технічні заходи або забезпечує їх прийняття для захисту персональних даних від неправомірного або випадкового доступу до них, знищення , зміни, блокування, копіювання, надання, поширення персональних даних, а також від інших неправомірних дій у відношенні персональних даних, а також приймає на себе зобов'язання збереження конфіденційності персона ьних даних Суб'єкта Персональних Даних. «Доставка» має право залучати для обробки персональних даних суб'єкта Персональних Даних субпідрядників, а також має право передавати персональні дані для обробки своїм афілійованим особам, забезпечуючи при цьому прийняття такими субпідрядниками та афілійованими особами відповідних зобов'язань в частині конфіденційності персональних даних.

      Я ознайомлений (а), що:

      • даний згоду на обробку моїх персональних даних, вказаних при реєстрації на Сайті «Доставка», які направляються (заповнених) з використанням сайту, діє протягом 20 (двадцяти) років з моменту реєстрації на Сайті «Доставка»;
      • згода може бути відкликане мною на підставі письмової заяви у довільній формі;
      • надання персональних даних третіх осіб без їх згоди тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством Російської Федерації.